sobota, 22. november 2008

Drugi del

Skoraj ne mine dan, da nebi skup spacala kako voščolnico, postala sem že prava odvisnica.


Meni je najljubša rjava barva zato je večina voščilnic v tej barvi, pa v kombinaciji z roza ali modro. V tagcu je žepek v katerega sem dala listek z napisom 2009. Ker nimam polovičnih perl, sem prilepila kar cele.



Ta pa je malo drugačna, brez Tilde ali drugega odtisa. Spodnji napis se vidi zelo slabo, je bakrene barve, blazinica je bolj mastna in se odtis malo razlije.


6 komentarjev:

  1. Zopet lepotičke!!
    Tilda z venčkom pa mi je naj naj med temi zadnjimi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne so. Kako sem ti fauš za vse te Tildice :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Suuuperca so! Sem sele zdaj odkrila tvoj blog :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala dekleta, zdaj sem pa voščilnicam dela oblekice:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena blogerka. :) Krasne čestitke so.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši