petek, 1. januar 2010

Po dolgem času

.... se spet oglašam:)
Nisem samo počivala, naredila sem tudi nekaj voščilnic.


In to samo pet komadov. Letos me je delo voščilnic čisto minilo,
nisem se mogla spraviti zraven.


In za novoletna darila sem naredila nekaj polstenih mil.
Pa tudi ta velik prtiček, ki se vidi v ozadju sem sfilcala.




7 komentarjev:

  1. Uh, škoda, ker si se znašla v ustvarjalni puščavi. Hitro najdi košček oaze z vodnjakom ustvarjalnosti, ker vedno rada spremljam tvoje krasne izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Letos tudi meni čestitke niso šle, no, niso me zasvojile in potegnile v ustvarjanje kot prejšnja leta. Tako da razumem :)
    So mi pa super tvoji filcani izdelki. Milo je čudovito darilo, namesti prtička pa bi imela tak šal.. no, če bi filc grizel, pa samo za okras čez ramena. Super zgleda. Delavnica ti je prav gotovo prav prišla.

    OdgovoriIzbriši
  3. To si že letos naredila :-) So lušne čestitke, veš. Škoda, da te ni bolj potegnilo v čestitkarstvo, ampak ne glede na to, da se že veselim drugih tvojih izdelkov, ki bodo letos nastajali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj bo tudi ta blokada popustila in potem s polno paro naprej:):)Lepe čestitke si naredila, ni vedno važna kvantiteta- kvaliteta šteje:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. me je bilo že strah, da samo meni voščilnice nikamor ne grejo... sem uporabila kar tiste, ki smo jih delali na skupini:))

    so pa mila... mmmm, prečudovita darila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke so super. Včasih res pride tako, da nas vlečejo ene stvari in druge malo zanemarimo. Darilca so mi pa zelo všeč.
    Srečno v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe čestitke. Darilca so pa tudi fajna.
    Pa naj ti čimprej popusti neustvarjalni duh, da bo spet kaj lepega in novega nastalo.

    OdgovoriIzbriši