torek, 25. november 2008

Mi ga pa imamo

... venček namreč.
Ker se bliža prva adventna nedelja, sem morala nabaviti material za adventni venček. Kot sem že omenila, sem zaljubljena v rjavo, zato tudi venček rjav!
Vsako leto pa trgovci tako pretiravajo z okraševanjem in prodajo okraskov (že konec septembra), da december izgubi svoj čar.
Kupila sem si slamnat obod, okoli katerega sem ovila organco, dodala rjave svečke posute z bleščicami, rjave bunkice (mat in svetleče), bež natur laske in mašne.



Danes pa smo adventne venčke delali tudi v vrtcu skupaj z otroki.
Naredila sem papirnat obod okoli katerega sem povila smrekove vejice.
Nadaljevali smo skupaj s sinoma, venček povili z rdečo vrvico, dodali zelene mašne, rdeče bunkice in živo rdeče svečke, ki nič kaj ne pašejo zraven, nismo dobili bordo rdečih, rdeče so pa morale biti, ker je sinoma zelo pri srcu rdeča.




3 komentarji:

  1. Joj, vse te tvoje lepote so mi kar nekako ušle. Se skoraj ne znajdem več v poplavi blogov in vseh mogočih spletnih strani:)
    Ampak moram nujno dati tvoj blog pod svoje zaznamke.
    In tale rjav venček je kraseeeeeeeeeeeeeen. Rjava je tudi moja barva:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaaaa, rjava je tudi moja :)
    Venček je prekrasen!!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako si pridna. Zelo lep venček si naredila in rjava je prav lepa.
    Sem te pa pofočkala, pridi kaj na moj blog.

    Lp

    OdgovoriIzbriši