četrtek, 6. november 2008

Sarah Kay







Ker bo moja teta praznovala rojstni dan, sem se odločila, da ji napravim eno voščilnico. Odločila sem se za motiv Sarah Kay in barvo rjava-roza (meni najljubši).

Za osnovo sem vzela papir v temno rjavi barvi (zaloga iz Hoferja), nanj sem nalepila papir roza barve (K&Company), uporabila sem še čipko in kristalčke. Roza papir sem ob strani obdelala z edge distresserjem ter posenčila z rjavo blazinico in odtisnila vijugico v rjavi barvi.

List, na katerem piše posvetilo je rjave barve, nanj sem pa nelepila list svetle barve na katerega sem tudi odtisnila vijugico ter ob robu posenčila, posvetilo pa je roza barve.




1 komentar:

  1. Oooo, Nataša ima blog :)
    Sem te že mislila povprašati, kdaj boš začela še s tem :)
    Me veseli, da boš imela tako na kupu zbrane vse svoje lepe čestitke.

    Ta je meni zelo, zelo lepa!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši